Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteście Państwo bardzo zainteresowany tym produktem, uprzejmie prosimy dać nam znać poprzez email: biuro@edusenory.pl lub telefonicznie: 501 101 911,
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy,
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień,
  • Dostępny na zamówienie – większość produktów jest wykonywana na zamówienie; każdy produkt jest unikalny i przygotowany specjalnie dla Państwa.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Państwa adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Państwa zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Państwa konta będziecie mieli Państwo dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

 Na Państwa adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Państwa zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Państwa produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możecie Państwo wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznacie Państwo po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Państwa formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczycie Państwo dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności, oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możecie Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),
  • płatność kartą kredytową

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście,istnieje możliwość odebrania zamówienia w punkcie odbioru osobistego, znajdującego się pod adresem: ul. Obfita 20, 43-300 Bielsko-Biała. W przypadku wybrania tej opcji, uprzejmie prosimy o kontakt: biuro@edusensory.pl, lub telefoniczny: 501 101 911 w celu ustalenia terminu odbioru. Odbiór osobisty jest bezpłatny.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Prosimy pamiętać, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możecie Państwo dodawać produkty, nad którymi się zastanawiacie. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahają się Państwo, czy kupić dany produkt, a posiadacie konto w naszym sklepie, prosimy się zalogować  i dodać produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Państwa zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziecie Państwo wszystkie zapisane przez produkty. W każdej chwili można powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Firma EduSensory jest zwolniona podmiotowo z podatku VAT, co oznacza, że do produktów nie jest doliczany ten podatek, a ceny podane są cenami brutto. Na  zakupione w naszym sklepie produkty możecie  Państwo otrzymać fakturę z "0" stawką VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Państwa danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury prosimy umieści w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, prosimy zaznaczyć  w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury to data otrzymania wpłaty należności Państwa zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Można modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), uprzejmie prosimy o kontakt się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 501 101 911.

 


 

Złożyłam błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Można anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia uprzejmie prosimy o kontakt się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 501 101 911.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymacie Państwo numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić położenie Państwa przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 501 101 911

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możecie Państwo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl